Toyota разкрива планове за батерии от ново поколение за своите електромобили
Toyota разкрива планове за батерии от ново поколение за своите електромобили
Toyota Motor обяви, че ще въведе високоефективни, твърдотелни батерии и други технологии, за да подобри обхвата и производителността и да намали разходите за своите електрически превозни средства, предава Ройтерс.
Японският производител на автомобили заяви, че се стреми да пусне батерии от следващо поколение от 2026 г., които предлагат по-дълъг пробег и по-;d.uf време за зареждане.
Освен това, компанията разработва метод за масово производство на твърдотелни батерии, който цели да комерсиализира през 2027-2028 г.
Съобщението, което дойде ден преди годишната среща на акционерите на Toyota, представлява най-пълното разкриване досега на стратегията на автомобилния производител да се конкурира на бързо развиващия се пазар за електромобили, където изостава от конкурентите.
Акциите на Toyota поскъпнаха с 4,45% до 2161 йени във вторник.
Автомобилният производител обясни още, че ще произведе електрически превозни средства с по-ефективна литиево-йонна батерия, която ще има пробег от 1000 км (621 мили). За сравнение, версията за дълги разстояния на Tesla - Model Y, най-продаваният електромобил в света, може да измине около 530 км въз основа на стандартите за тестване в САЩ.
Toyota не уточнява очакваните разходи или място на производство на новия си електромобил за дълги разстояния, нито къде ще произвежда твърдотелни батерии от следващо поколение, за които каза, че се развиват, или разкрива необходимите инвестиции.
"Ще пуснем следващото поколение електромобили с батерии в световен мащаб и като пълна гама на пазара от 2026 г.", каза Такеро Като, президент на новото подразделение на Toyota EV BEV Factory, във видео, публикувано в YouTube канала на Toyota.
Toyota също така подробно описа други технологии, които планира да внедри, за да намали разходите за своите електромобили и батерии.
Автомобилният производител обеща да използва "самоходна" поточна линия и отливка Giga, за да намали производствените разходи, възприемайки производствена иновация, въведена от американския лидер в електромобилите Tesla.
BEV Factory, създадена през май, има за цел да произведе около 1,7 милиона автомобила до 2030 г., каза Такеро Като, което е около половината от 3,5 милиона електромобила, които Toyota цели да продава годишно до тази година.
През април автомобилният производител продаде 8 584 електромобила по целия свят, включително под марката си Lexus, което за първи път представлява повече от 1% от глобалните му продажби за един месец.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.