Нека говорят клиентите!

Нека говорят клиентите!

Нека говорят клиентите!

Използвате ли клиентски отзиви в маркетинговите си усилия? Според скорошно проучване, проведено от Emplifi, в сътрудничество с Harris Interactive, над 87% от потребителите казват, че отзивите на клиенти в реалния живот имат по-голямо влияние върху активността им при покупка, отколкото препоръките на влиятелни лица/знаменитости или директните реклами на марката.

Което има смисъл. Искаме да чуем какво изпитват реалните хора с продукт или услуга. И тъй като онлайн измамите винаги дебнат, важно е да имате действителна представа за това, което всъщност ще получите.

Това определено е ценно съображение, и има още куп ключови бележки и точки в резюмето на инфографиката по-долу, което може да промени начина, по който разглеждате рекламния си материал.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Финансовият министър на САЩ: Икономическото отделяне от Китай би било катастрофално за нас
Парламентът обсъжда създаване на комисия за поисканите от Гешев депутатски имунитети
Цените на петрола се стабилизират в очакване на решението на Фед за лихвите
Тръмп пледира невинен по обвиненията за съхранение на класифицирани документи
Зеленски приветства "напредъка" на войските на Киев в Източна и Южна Украйна
Времето: Следобедните валежи продължават
НИМХ предупреди за опасност от поройни наводнения. Разпоредиха денонощно наблюдение на язовирите
Денят в цифри (вечерен обзор)